En klapp på axeln

Nu har jag varit duktig och målat om my walking closet samt taklisten i badrummet. Det tog minst ett par timmar med allt jobb runtomkring men det var det värt. Ska måla om garderoben en gång till, har bara inte bestämt mig för vilken färg jag ska ha därinne. Det blir något ljust iallafall. Kanske kör vidare på vitt. Har även pratat med P i telefon, förhoppningsvis kommer han hit på söndag och fixar färdigt tapeten i hallen. Jag ska själv spackla lite innan så det förhoppningsvis hinner torka tills på söndag. Vi har ju tagit bort dörrkarmarna in till köket och vardagsrummet. Vilket resulterade i att lite utav väggen släppte så det är småhål att fylla i. Inte så farligt. Nu gäller det bara att hålla tummarna att han kan komma hit och fixa det på söndag, har väntat toklänge på att få klart hallen.

Mamma och jag fixade toalettdörren igår, köpt dekorklistermärken som vi äntligen fick upp. Det blev jättebra, kommer bli så fint när det är klart =D

Nej nu ska jag ta fram spacklet och börja dona.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0