Bröllop

I lördags var jag på Linda och Jonas bröllop i Degefors Kyrka, mottagningen var på Lia Konferansanläggning. Det var ett otroligt vackert bröllop. Att se Linda skrida fram till altaret så otroligt vacker och stolt till sin lika fina brudgumm som stod och väntade, ja det tårades i många ögon. Jag diggade prällen, han var riktigt bra och rolig =) De hade verkligen tur med vädret, från att ha regnat hela dagen slutade det lagomt till att bröllopet började. På mottagningen var det lekar, tipspromenad, god mat, god dryck, bra musik och mycket trevliga människor.  Jag hade så trevligt, en av de roligaste dagarna på länge. Alla var glada och på gott humör. Blev en hel del kort tagna i lördags, har ju äntligen införskaffat mig en ny systemkamera nu så jag tog väl runt 800 bilder tror jag =D

Tack för att jag fick närvara på er bröllopsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0