Måndag igen....

Jahapp då var helgen till ända och måndagen här igen. Dagen har gått förhållandevis fort vilket inte tillhör vanligheterna. Måndagar brukar för det mesta vara sega för min del. Idag händer inget direkt spännande, ska laga lite mat och ta det lugnt faktiskt. Känner mig trött.

Helgen har varit mycket trevlig men väldigt tröttsam. Fredagen låg jag däckad... nacken var inte alls rolig. Syrran fyllde ju även 20år i fredags så på lördagen for jag hem till mor och far för att gratulera henne. Familjen och släkt samlades, vi åt en smörgåstårta som jag hade gjort samt en jättegod gräddtårta som syrran gjort. Supermys att gosa med syskonbarnen och bara umgås med familjen, det är alltid härligt. Dock hade jag ont i både ryggen och nacken, även om nacken var bättre än innan. Kvällen for jag till Örebro, skulle på 25års fest. Beslöt mig för att vara nykter så jag tog med bilen. Orkar inte med några fylleeskapader som orsakar större skada än det måste. Söndagen skjutsade jag hem syrran och käkade lunch ute i Örebro. Så det var min helg i korthet.


Nej nu ska jag ta och jobba lite till, ska till affären och komplettera med lite saker som jag glömde köpa i helgen. *Glömsk*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0