Lina Bladh... sjukt bra röst

Nu är det snart maj månad och inte alls långt kvar tills vi åker till London =)


Vad har jag pysslat med i helgen då.... I lördags var jag ute och åt med en

vän och gick sen på bio och såg Fools Gold. En rolig komedi som jag

faktiskt rekommenderar, den funkade. Hade vunnit en gratis biobiljett på

jobbet så jag behövde inte spendera några pengar på bion vilket alltid är

trevligt =) Var ute och åt på Pitchers och åt en John Logan burgare,

rekommenderar även den smakade gott.




Med söndagen kom äntligen solen som jag längtat efter denna helg då det var

mulet på lördagen. Varit ute hela dagen, småshoppat nyttosaker (numera helt

pank är det löning snart!!!), hjälpt en vän plantera om blommor, ätit ute

och bara njutit av solen. Så ruskigt härligt med denna sol =) Kvällen

spenderade jag på en klubb i Örebro och lyssnade på en tjej vid namn Lina

Bladh som hade en spelning där. Jisses vilken röst den tjejen har. Har hört

henne förut på cdskiva och hennes röst är precis lika stark live som

inspelat i studio. Hon sjöng 6st låtar och blev kompad med en gitarr samt

en kille som satt och trummade på en låda med händerna. Riktigt bra var det

och ett trevligt avslut på en bra helg. Vill ni lyssna lite på hennes musik

kan ni klicka här och besöka hennes sida. Hoppas hennes skiva släpps snart,

ska bli riktigt intressant att få lyssna på.


Måndagen bestod av jobb och sömn.


Tisdagen såg precis likadan ut, slockande i princip så fort jag ätit middag. Varför är jag så trött.... =/


Nej nu ska jag jobba lite till, längtar till rasten så man får gå ut och sätta sig i solen.


Kommentarer
Postat av: annelie

mäh! får du blogga på jobbet?! Fusk ;)
Kul å se dig i tisdags, men jag va så stressad så ja hann inte fråga hur det var med DIG ju! Hoppas du har det bra å att ryggen är bättre. Ha det gott!
/annelie

2008-04-23 @ 19:47:07
URL: http://morvernpysslar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0