Helgen går fort...

Planerna blev lite annorlunda för fredagskvällen, när vi skulle åka och köpa mat hände en liten incident. Viggo och Maria var inte riktigt överens om hur fredagskvällen skulle spenderas, han tyckte det skulle passa bättre om mamma fick tvätta och städa lite. Så middagen flyttades fram till lördagen istället och det funkade ju det med. Igår for jag och mamma till Örebro för att hälsa på syrran och shoppa lite. Syrran fick tag på en riktigt snygg tavla på Gallerix. Själv köpte jag ett par linnen, en ny klädsel till min fotölj, ny bordslampa samt lite övrigt småplock till lägenheten. Var otroligt shoppingsugen, men tröttheten kom över mig fort så jag orkade inte så mycket mer. Får spara resten till Londonresan. Kvällen spenderades hemma hos Maria och Mattias med mat och film, var riktigt trevligt.

Idag har jag spenderat dagen med att småpyssla i lägenheten. Monterat ihop nya soffbordet, tagit upp fotöljen från förrådet och bytt klädsel, tvättat och pysslat lite. Klurat lite på vad jag kan göra mer i lägenheten, börjar bli dags för nästa projekt nu. Ska prata med pappa och ser hur planerna blir framöver.

Nej nu ska jag krypa till sängs, tidig start imorgon. Ska hämta P klockan 07.00 som ska måla om taket i badrummet samt måla om dörrarna i lägenheten. Ska bli så skönt att få det gjort. Projekt 2 är igång..... ja i morgon alltså =)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0