Dagens position... sängläge

Jahapp.... även denna dag ser ut att vara förlagd i sängläge. Sovit väldigt dåligt i natt och imorse var det inte på tal om att en försöka kliva ur sängen. Det ska bli fortsatt insmörjning med heat krämen jag har samt rispåsen som just nu är min livräddare. Tur man har bärbar dator samt tv i sovrummet så man får lite variation förutom att ligga och läsa. Ska även boka tid hos en naprapat, min massör har sagt åt mig flertalet gånger att jag borde göra det men aldrig riktigt fått tummen ur att göra det. Är väl dags nu....

Hittade den här artikeln på aftonbladet förut. Tyckte det var lite sött faktiskt. Allas vår skrattande bebis William har fått en egen roll i South Park. Orsaken till det är omåttligt populära filmsekvens hans pappa la ut på you tube för ca ett år sedan. Och här kommer den, är han inte för söt....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0