Vatten... rogivande

Äntligen hemma. Varit och hälsat på mamma och pappa. Tänkte passa på att hjälpa till lite nu när mamma är gipsad och inte kan göra så mycket. Passade på att handla och laga lite matlådor till mamma de dagar pappa jobbar. Skönt för henne att de ska byta ut gipset mot ställningen imorgon. Det lär inte vara lika tungt och otympligt. Jäkla otur man kan ha alltså =/ Jag ska i alla fall försöka göra så mycket jag kan för att underlätta.

Hittade min ena sko som var borttappad också, den låg ute vid Kfors. Någon hade varit vänlig nog att hänga upp den på en gren. Det var en ren chansning, men tänkte att jag åker ju ändå förbi så då kan jag lika gärna kika. Passade på att ta en del naturbilder samtidigt. Solen sken och det var så härligt. Vattnet strömmade i slussen, ljudet ifrån rinnande vatten är verkligen lugnande.

             

Sorry syrran att jag är överbeskyddande =), men det är min rättighet som storasyster att se efter sin lillasyster =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0