Väntan

Fortfarande inte hört något, verkar vara en liten envis bebis möjligtvis? Jag hoppas för Ms skull att han har kommit, vill att det ska gå så snabbt som möjligt så hon inte behöver ligga och kämpa så mycket. Denna väntan.....

Igår fick jag iallafall trevligt sällskap av P. Hans dotter ligger på sjukhus pga en blindtarmsoperation, så jag tyckte han kunde sova över hos mig istället för att åka fram och tillbaka mellan K-hamn och Kga hela tiden. Hoppas hon blir bra snart, inte kul att ligga på sjukhus. Det var riktigt kul att se honom igen, vi hade det trevligt. Synd att man inte kan ses lika ofta längre.

Nej nu får det bli lite jobb, hoppas det piper i telefonen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0