Testkört

Nu har jag varit ute och provkört bilen för att ladda upp batteriet lite. Passade på att åka runt i områden jag inte besökt tidigare här i Kga. Speciellt ett område jag haft lite förutfattade meningar om. Det verkade vara ett riktigt trevligt område faktiskt. Vissa gator var naturligtvis finare än andra. Jag gillar inte riktigt när husen ligger för tätt eller sitter ihop vid carporten. Det får gärna vara lite mellanrum till grannen. De husen som låg vid vattnet var ju naturligtvis lite mer attraktiva pga läget med sjöutsikt. Lyste väldigt fint i många fönster (nej jag är ingen fönstertittare, svårt dock att inte lägga märke till fönstren när man åker och tittar på hus =) Det fanns ett hus jag blev riktigt förtjust i som var i beige målat tegel, såg riktigt mysigt ut med en massa detaljer. Usch, nu blev jag riktigt sugen på att köpa hus, men det får vänta =)

Sitter och funderar på vad jag ska ha för kläder på tillställningen nästa lördag. Det var ju som sagt var strikt dresscode. Ska man ha en svart klänning, eller kjol och top, eller ska man köra en riktigt snygg kostym? När ska jag hinna handla? Ujujuj... har mycket att klura ut nu. Något lär jag nog hitta, kanske åka iväg på söndag och kolla lite i Örebro.

Nej, nu ska jag fixa lite hemma.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0