Överraskning =)

Sicken överraskning jag fick när jag kom hem. Som ni vet är jag förkyld och klagat en del om det den senaste veckan. Idag när jag kom hem stack det ut ett paket som inte fick plats i brevinkastet. På paketet står den "Krya på dig". Jag öppnade boxen och där i fanns det ett meddelande från Ullis som ville göra min sjuka tillvaro något behagligare. Paketet innehöll nämligen godis =) Både kexchoklad och bilar, faktiskt 2 av mina favoriter =) Det var verkligen supergulligt gjort, tack så mycket vännen. Det piggade verkligen upp min dag och passar alldeles utmärkt till min myskväll i soffan. Nu är det bara att tända lite ljus och krypa ner under filten och snaska på mitt godis. Hoppas det är något bra på tvn bara, missade ju både Desperate Housewives och Greys och CSI i veckan.

Vill DU göra någon lika glad som Ullis gjorde, besök då Godisboxen.se


   

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åhh vilken gullig kompis då =) Sånna vill jag också ha.. Var skaffar man? :)

2007-10-05 @ 11:55:04
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Marie

Jadu, min införskaffade jag på förskolan för ca 20 år sedan. Vet inte om den årsmodellen finns kvar att få tag på än =D
Haha...skämtosido, det var jättegulligt gjort. Blev väldigt glad.

2007-10-06 @ 00:01:58
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0