Ny favorithobby!

Jag har verkligen skaffat mig en ny favorithobby och det är att ligga och snosa på min nya lilla favorit : VIggo <3 Han är verligen hur söt som helst och verkar ha sin egen vilja när det gäller vilken favoritposition han vill ligga i. Efter att han fått mat av mamma och blivit rapad av pappa fick jag äntligen hålla honom. Han luktade alldeles..... ja underbart. Man borde kunna köpa bebisdoft på flaska, det är ju hur gott som helst. Han låg mot min axel och somnade till så jag fick bra många tillfällen att snosa riktigt ordentligt på honom. Han hade inte så mycket val ;o) Det doftar fortfarande bebis av min tröja, so sweet.

Han verkar iallafall vara en underbart skön liten unge som äter och sover som han ska enligt hans föräldrar, det unnar jag dem.

Usch... nu blev jag allt lite bebissugen.... mys.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Aww jag vill också snosa på bebis!! =)

2007-10-18 @ 12:12:08
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0