My name is Trötter!!

Usch.... jag är så ofantligt trött. Skulle behöva tandpetare som håller upp ögonlocken. Jag är alltid morgontrött så detta är ju inget nytt direkt, men de senaste 2dagarna har jag varit sjukligt trött. Att inte höra väckarklockan på morgonen, segt försöka hasa sig ur sängen för en dejt med duschen. Och inte ens det blir man pigg utav. Får ta och lägga mig extra tidigt ikväll så jag orkar med att gå upp tidigt imorgon. Packa väskan ikväll och fixa så att allt är redo, bara att fixa iordning sig själv på morgonen och åka.

För övrigt har det inte hänt så mycket. Färgat håret mörkare brunt igen, så nu börjar man känna igen sig själv igen =) Igår var jag i princip helt död när jag kom hem så det blev inte mycket gjort för min del. Idag kommer pappa och byter bil med mig. Min ska in till verkstan för att montera in en motorvärmare i den.... sweet!!! Måste vara snäll mot min lilla bil även om det känns i plånboken. Jag lyckas alltid välja rätt bilar när jag köper... NOT. Köpte man en motorvärmare till andra varianter av min Audi kostade de runt 300:-, men den som var just till min pärla gick på upp till 2000:- plus arbete. Får hoppas notan inte blir för hög.

Nej nu ska jag FÖRSÖKA jobba lite, hur nu det ska gå till när jag knappt orkar titta. Suck.. GE mig energi!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Usch att vara så trött.. >_

2007-10-19 @ 13:07:00
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0