Lilla V

Då har man äntligen fått träffa lilla V. Han är så söt =) Som tur var han vaken när vi kom så man fick se hans ögon. När jag väl fick hålla honom somnade han i min famn efter en stund. Han hade fem perfekta små fingrar på varje hand, en jättesöt liten näsa, goa smårunda kinder och ett litet hack i hakan. Tyckte han var lik både sin mor och far. Ska be att få se gamla kort på dem någon dag från när de själva var barn. Ännu lättare att se likheter då =)

Jag passade på att fota en hel del bilder. Det var lite mörkt i rummet så man fick köra på befintligt ljus. Ville inte använda blixten då han sov så sött. Tyvärr kan jag inte lägga upp någon av bilderna för jag har inte bett om lov, jag tycker man ska ha tillåtelse först innan man gör det. Inte alla som vill. Ni får lita på mitt ord i allafall att han var en supersöt liten gosse =D

Hoppas de kommer hem snart och får installera sig. Längtar redan till att jag ska få se dem igen, men de ska få ta igen sig först. Lära känna sin nya familjemedlem =) Det hade hänt ytterligare en rolig sak, men det vet jag inte om jag får säga så det avvaktar jag med =) Tyckte det var superkul dock =D


Ha det gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0