Klänningar

Nu har jag precis lagt en beställning på ett par klänningar, ett par skor som förhoppningsvis ska passa någon av klänningarna. En tröja och en cardigan blev det också. Med express beställning så jag har dem på måndag tidigast 15.00. Jag börjar få lite smått panik att jag inte ska hitta "rätt" klänning till nästa helg. Blir jag inte nöjd med dessa kan man ju alltid skicka tillbaka. Det var i allafall jättesöta svarta lackpumps jag beställde. Hoppas de sitter bra. Ska ju egentligen till Örebro och leta klänning på måndag. Blir ju lite dumt med tanke på att de kläder jag beställt ska komma då. Jag kanske ska skjuta upp shoppingen tills jag vet om någon av klänningarna passar.

Nej, nu måste jag fixa lite.

Ha det!

Yeej... i  morgon får vi träffa V =D

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Beställde du ett par klänningar? Hur många då? ;) haha.

2007-10-12 @ 10:48:45
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0