Kaos som slutar gott

Starten på denna dag var allt mindre än nice. Sov dåligt inatt, kommer till jobbet till en dator som inte fungerar. Sitter i samtal med datasupport som tar över en timma. Ja usch... arbetsdagen har väl inte varit sådär jättelyckad. Att man var trött utöver allt annat gjorde ju inte saken bättre heller. Det var iallafall 2saker på jobbet som gjorde dagen lite ljusare. Dels hade en supergo tjej på jobbet gjort en lunchlåda till mig idag, dillkött med koks potatis. Smakade otroligt gott!! Stackarn stannade hemma från jobbet idag pga sjukdom (vilket jag fick reda på när jag kom till jobbet) men gick ändå upp tidigt för att skicka med grabbarna en lunchlåda till mig. Kan knappt beskriva i ord hur urgulligt jag tyckte det var =) Sen hade jag turen att lagom till eftermiddagsfikat få hembakad äppelkaka med vanlijsås från en annan kollega. Smarrigt som bara den!

Efter jobbet for vi och handlade lite matvaror, höll på att köpa upp hela affären såg så mycket gott som jag ville tillaga. Dagens middag blev iallafall hemlagad stekt pannbiff med kokt potatis gräddsås med massa god stekt lök i=) Precis ätit och känner mig mätt och belåten. Längtar redan till morgondagens lunch så jag får äta det igen =)

Nu ska jag bara ta det lugnt, mysa lite med tända ljus och krypa ner under filten. Det är så fruktansvärt skönt att bara få vara hemma ibland och softa i lugn och ro.... ljuvligt.

Ha en fortsatt trevlig kväll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0