!"#&%#JH"%!&

Ibland blir man helt enkelt så jä_la trött på saker och ting. Hade ett tidigt möte i morse så jag var ute i riktigt god tid. När jag väl ska starta bilen så är den helt död, inte ens startmotorn går igång. Slutsats: det finns ingen ström i bilen. Varför???? Och varför just nu, när jag har så fruktansvärt mycket att göra hela veckan och är väldigt beroende av bilen. Mötet fick jag ringa och boka om, shit happens men det är pinsamt ändå. Sen var det bara att ringa efter pappa som kommer att titta på bilen idag. Hur mycket oflyt får man ha egentligen, jag borde väl ha väntat mig detta då jag haft väldigt lite otur nu i några veckor. Naturligvis slår det på stort när det väl kommer, skulle inte förvåna mig om det kostar en massa pluring och fixa det också. Får hoppas att det löser sig utan några större problem. Orkar inte med mer strul.

MEN... tro det eller ej något gott hände faktiskt när jag kom till jobbet idag. Z kom till mig med ett brett leende och sa "ska vi till Stockholm du och jag?" Då var jag tydligen en av fem som vunnit en resa till Stockholm där vi får bo på hotell och gå på en Award för säljare. Dresscode och hela kitet. Dagen ska börja med konferans och efter det den här tillställningen på kvällen. Så det blir att shoppa lite nya festkläder då.... yeej =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0