Jag är trött, ovanligt va....

Precis kommit hem från jobbet på hotellet och är fruktansvärt trött, så detta blir ett kort inlägg. Ska faktiskt ta och sova lite, något som varit en bristvara i mitt liv på sistione.

Helgen har varit bra men körig. Fredag, jobbade hela dagen samt kvällen. Lördag upp tidigt för att åka hem och hjälpa mamma med diverse hushållsbestyr. Hann hälsa på min moster en sväng i hennes butik också, köpte med en Cult ljustlykta till mitt kök och en annan till min mor. Min storebror och lille O kom även och hälsade på mamma så jag fick chansen mellan varven att busa och gosa med honom. Fotade även en hel del bilder på honom denna gång. Älskar verkligen den ungen, han är så go... lovely <3

Sov över hos mor och far, klockan blev mycket innan jag kom isäng. Var en hel del jag skulle hinna klart med. Sen upp tidigt i morse för att åka till hotellet.

Nej, nu får det vara nog. Måste sova lite.

Ha det!

Ps, glömt att skriva det innan kom på det nu, jag har lyckats sålt ett par stycken av de halsband jag har gjort. Jättekul att någon gillade dem =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0