Host host

Usch... avskyr att var förkyld. Sitter och hostar hela tiden på jobbet, jättekul =( Snuvig och jäklig. Jag tycker faktiskt att det är äckligt att vara förkyld, särskilt när andra är förkylda. Folk som sitter och snörvlar istället för att gå och snyta sig... usch. Jag brukar aldrig vara sjuk, men just nu är jag det och känner mig extra ömklig. Skulle helst vilja ligga hemma i sängen och mysa under täcket, men det har jag inte tid med. Ska jobba extra 3dagar denna vecka, vilket naturligtvis inte är så smart när jag mår så här. Men jag tackade ja innan jag blev snuvig. Jag får kurera mig ordentligt när jag kommer hem så att jag klarar denna vecka. Har ju ingen feber i alla fall så det är ju bra. Alltid något positivt.

Nej, nu ska jag ta rast, springa iväg och köpa frukost samt halstabletter.

Ha det!!

Kommentarer
Postat av: Ninos

hej marie
stackars...ta hand om dig nu....
handlar inte bara om juice o vitlök...
men du e så envis så du kommer KÖRA bort den förkylningen....

2007-10-01 @ 13:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0