Ett samtal kan göra så mycket...

Jag fick veckans härligaste samtal förut. Det var M som ringde, det var så härligt att höra hennes röst. Hon lät så nöjd och lycklig. I bakgrunden fick jag höra någon som snuttade, det var lilla V =) Tillslut drog han igång ordentligt och visade mig hur stark pipa han har. Stackarn hade tydligen gaser i magen. Det var jätteskönt att få prata med henne, kolla hur hon mådde, kände, hennes upplevelser av det hela. Fast det viktigaste var att få veta att hon mådde bra, att de mår bra alla tre. Trots Viggos gaser ;o)

Jag har varit så nyfiken, har velat ringa henne flera gånger. Men man väljer ta ett steg bakåt och låta saker och ting lugna sig för dem. Man vill inte vara för på trots att man är otroligt nyfiken. De har mycket att göra och uppleva som det är ändå. Många som hör av sig, familjer som besöker. Därför blev jag så glad att hon ringde nu =) Jag vet att hon har det bra med sin lilla familj.

Nu längtar jag ännu mer tills imorgon, ska bli så kul att få ett ansikte till den lilla rösten. Han gnolade faktiskt lite, undrar om han sa Hej Tant Marie =D

Natti natti med er =)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Aww idag får du se bebben :D fusk. Imorn ska jag dit och träffa lilla Joline iaf hihi =)

2007-10-12 @ 10:47:23
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0