Då var det mesta fixat...

Då var man hemma från Örebro då. Har lyckats fixa det mesta jag behöver till klänningen på lördag.

Dagens inköp:

En ny klocka
Ett armband
Två halsband (beslutsångest vilket jag ska ha)
Ett par örhängen
Ett svart linne
Svarta strumpbyxor
Svarta underkläder
Pärlor (till mina halsband jag tillverkar)

       

Sen har jag lånat en svart kuvértväska av syrran plus en sjal jag tänkte ha till. Ha testat hela utstyrseln nu och det får duga. Jag sprang runt lite varstans och tittade idag och det är faktiskt inte lätt att få tag på en ordentlig svart klänning längre. De är oftast kortare "lösare" modell som man ska ha leggins till och det känns inte riktigt rätt inför detta tillfälle. Nu vet jag ju inte hur alla andra kommer gå klädda, men jag tycker jag har fått ett hyfsat stilrent set. Jag hittade dock inget sidenband idag så jag får gå ut och titta här i stan. Kan vara sött med en färg som bryter det svarta.

Fixat linser idag också, ska testa 14dagars linser nu och se hur det funkar. Sist jag hade linser såg jag inte riktigt klok ut, hade rödsprängda ögon och det kändes som om jag hade grus i ögonen. Det har hänt mycket sen sist =) De här linserna jag har idag känns iallafall jättebra. Synen hade förändrats en del sen sist, men det var inte så farligt sa optikern. Gick till ett nytt ställe idag där jag tyckte de hade riktigt bra service.

Nej, nu ska jag plocka ur linserna och göra mig iordning för kvällen.

Sov så sött!!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj du fick verkligen tag på en hel del :) Härligt!

2007-10-17 @ 17:50:02
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0