Äntligen!!

Kort efter jag skrev förra inlägget fick jag ett MMS. Lilla miraklet är äntligen här =) Han kom efter akut kejsarsnitt kl 04.53 i morse efter att M kämpat i 30timmar. Viggo är hela 54cm lång och väger 4465 gram. Han är så söt på bilden jag fick =)

Jag är så stolt över dem alla tre att de lyckades så bra, störst eloge ska M ha som kämpade så hårt. Mina varmaste tankar är med er.

På fredag får vi komma och hälsa på dem så jag längtar som bara den. Ska ut på lunchen och köpa lite kläder till honom.

Jeeejj han är här =)

Välkommen Viggo!

Kram på er alla denna dag =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

ska vi åka dit tillsammans på fredag?:) kram

2007-10-10 @ 18:13:55
Postat av: Marie

Johanna: Jajamen, jag hämtar er efter 18 på fredag =) Längtar!!! Kram

2007-10-10 @ 20:35:54
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se
Postat av: Johanna

Tack:) Jag längtar också!!! kram

2007-10-10 @ 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0