Torsdag 22/11

Kommit hem från jobbet och precis ätit mat. Dags att börja städa inför helgen, känner mig dock inte sådär jättemanad till att göra det. Är supertrött =/ Lagt i en tvättmaskin iallafall, sen ska diskmaskinen igång. Sedan är det bara lite småplock samt dammsugning/skurning så det är inte så farligt. Fruktansvärt tråkigt dock när man inte är på humör. Imorgon måste jag hinna med bolaget på lunchen så jag får fylla på lagret lite. Ska ju antagligen på fest imorgon också så det lär gå åt lite dricka denna helg.

Längtar sjukt mycket till nästa helg då vi drar till Säfsen. Jäkligt synd bara att backarna inte är igång. Ska ändå bli ruskigt kul att bara åka bort och göra något annorlunda =)

Nej nu måste jag komma igång, skickar med denna video som lite söt underhållning!



Kommentarer
Postat av: Sandrah

Haha vilken söt video :)

2007-11-23 @ 22:29:05
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0