Tisdag 20/11

Det ser ut som att jag ska på klassfest ändå på lördag då mina andra planer blev ombokade. 10 års jubileum från högstadiet. Ja jisses, åren går. Fixade biljett idag iallafall, var så illa tvungen då B en kompis ska komma och bo hos mig då. Lovat bjuda på ett par öl i baren så man får hålla det man lovat. Jäkligt synd bara att Maria och Ullis inte kan komma, I wan't you there..... mina homies.

I och med att jag ska gå på klassfesten är det även jag som håller i förfesten. Lite närmre att gå ifrån mig dit än från Degerfors. Så då blir det till att städa och fixa iordning lite. Tur att det är hyfsat nystädat. Sen borde man väl köpa hem lite snacks och sånt även om jag inte äter det själv. Har lovat dokumentera kvällen iallafall för de som inte kan komma så varning för mig med kameran i högsta hugg.... ovanligt... Not!!

Undrar vad man ska ha på sig för kläder.... måste kika i garderoben. Alternativet är ju spritt språngande naken, men det kan ju bli ruskigt kallt. Jag får titta, alternativt gå och shoppa på lördag innan festen =D

Nej, nu ska jag pyssla lite till innan det är dags att krypa i säng!

ps. denna dag har också gott fruktansvärt fort, vad händer?

Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Precis, många kort vill vi ha. Får väl ta och komma upp någon helg och titta på dem :)
Big hugh!

2007-11-21 @ 10:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0