Snöflingor

Nu snöar det ute igen, det är faktiskt väldigt vackert att titta ut och se de stora vita flingorna falla ner från himlen. Det är lite rogivande. Inte en enda flinga är den andra lik. Det är nästan som att jag börjar gilla vintern nu när jag tittar ut. Vet dock att det är en flyktig känsla, så fort slasken och halkan slår till ordentligt kommer jag svära som bara den. Men så länge det ser ur så här ute, då kan jag faktiskt tänka mig ändra uppfattning och vintern och lära mig gilla den mer. Det är något romantiskt över snöflingor som faller tycker jag. Ett vackert skådespel. Vore ännu mysigare om man satt tillsammans med någon och tittade ut tillsammans under en filt. Mys mys.... Fast nu har jag det inte helt fy skam heller, sitter med min ena kisse (tyvärr ej den som är borta) som ligger i knät och snarkar som en fullvuxen karl. Hon är för söt och go. Att en så liten kropp kan göra så mycket ljud ifrån sig, helt otroligt.


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0