Snö...

Sitter här lite rastlös. Klockan är mycket så jag borde verkligen sova. Men jag kan inte, är inte trött. Jag får väl ägna mig åt att fylla på lite ny musik på mp3, skriva lite tills ögonen känns tunga.

Nu kan man väl säga att vintern kommit. Snön ligger kvar på marken, det är halt ute och småkallt. Tur att jag köpte den där jackan ändå. Riktigt varm och skön. I och med att snön börjat falla kan jag börja använda mina hattar och mössor. Sånt gillar jag. Jag är egentligen en sommar människa, men visst har vintern sin charm. Så länge snön ligger på marken och man slipper all slask är det mysigt. Lyser upp en del...

Dagen har varit fruktansvärt seg, tur att man har några speciella personer på jobbet som förgyller tillvaron när det är så här. Vad gjorde jag utan er... vad gjorde jag där utan dig?

Ikväll har jag varit och hälsat på Maria och Viggo, alltid ett nöje. Det är så underbart mysigt att sitta med den lille, gosa honom i nacken och bara va. Kan sitta och titta på honom i flera timmar om jag finge. Absolut min favorit nummer ett just nu =) Skönt att bara sitta och softa med Maria, prata om Viggo och andra saker än just jobb.

Har många tankar i huvudet nu vilket ger mig lite huvudbry. Det är absolut inget allvarligt eller så. Utan lite funderingar som kan dyka upp ibland. Man får ingen större klarhet i dem. Jag måste nog rensa mig själv lite för att få klarhet i vad jag vill göra egentligen, vad är nästa steg?

Smulan är fortfarande borta, känns i hjärtat... =(

Vart är du Smulis, mamma saknar dig...

Kommentarer
Postat av: maria

förstår att det är jobbigt att hon är borta, men det finns hopp. matrix var ju borta i två hela månadet innan han kom hem...

2007-11-14 @ 08:01:36
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Marie

Vi får hoppas hon gör likadant och kommer hem.

2007-11-15 @ 00:51:10
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0