Nu börjar det bli halt...

Imorgon är det onsdag igen, sen är det inte långt kvar till helgen. Längtar verkligen!!

Dagen har varit lite småseg. Jobbat, varit hos sjukgymnasten, handlat mat och sedan tillagat den. Gjort lunchlåda tills imorgon samt förberett en till på torsdag då vi ska på after work imorgon. Kommer inte hinna laga något då så det är lika bra att vara ordentlig och fixa det nu. Imorgon ska pumorna slagga hos mig, ska bli riktigt kul att få ha dem här. Hoppas vi får det riktigt roligt, behöver något som piggar upp. Undrar vart vi ska gå ut? Jaja, det lär märkas imorgon.

Idag snöade det ute en sväng efter lunch, försvann innan det hann landa på marken. När vi skulle åka hem från jobbet var det halt ute så bilen gled lite i kurvorna trots vinterdäcken. Lite smålurigt.

Idag tyckte jag det var lite kyligt ute när jag tog en promenad på lunchen. Var en liten konstig känsla faktiskt. Det var snöblandat regn, solen sken, det var plusgrader ute men blåste kallt. Vilket november väder... Klurade lite på om det är för tidigt att börja använda jackan jag köpte i helgen. Är det tillräckligt kallt än för den jackan? Senast i helgen gick jag runt i min kavaj, det var ju härligt väder ute då. Lika bra att klä sig varmt kanske, vet inte om pumorna vill gå hem imorgon eller ta taxi. Dumt att frysa om vi ska gå.

Nej, nu ska jag fixa disken, sen funderar jag på att lägga mig i tid idag, kanske... eventuellt.. nja det blir väl som vanligt... sent.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0