Fredagkväll...

Seg dag som äntligen slutade i att helgen inleddes. Tur jag hade mina pumor på jobbet, de gör jobbet uthärdligt de dagar det är tråkigt och segt.

Ikväll har jag inte fått mycket gjort, känner mig fortfarande lite låg efter kissen. Ringde faktiskt idag till damen i ren desperation för att dubbelkolla att det verkligen var en hane hon hittat. Jättetrevlig kvinna som verkade vara väldigt mån om katten och vart den hamnar. Gav henne tipset om djurskyddsföreningen och va duktiga de är. Tyvärr var det en icke kastrerad hane och det "paketet" gick tydligen inte att ta fel på. Sen var katten ca 6mån så det är antagligen en sommarkatt. Skamligt!!!

Tvättat min jacka ikväll, imorgon ska jag till Örebro och försöka köpa en ny vinterjacka. Har några att välja på här hemma men är sugen på något nytt. Hoppas jag hittar något. Inte ätit någon middag ikväll, somnade i ren utmattning när jag kom hem. Tänkte ta och äta lite frukt nu och mysa. Köpte lite granatäpple, physallis, passionsfrukt, plommon och clementiner igår så det ska bli gott att mumsa på.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0