Blogga ifatt....

Inte hunnit blogga på några dagar, har haft fullt upp så nu kommer en liten recap. I onsdags körde vi lite after work, blev bjuda på lite alkohol och snacks. Alkoholen tog jag emot tacksamt däremot har jag numera blivit jäkligt duktig och äter inte snacks längre. Har tom lagt av med dricka, jag får om jag vill. Dock är mitt nya motto att är jag inte sugen, så behöver jag inte dricka/äta junkfood. (So proud of myself =) Efter att ha firat lite på kontoret åkte vi ner på stan och gick ut och åt tillsammans och drack lite mer. Sen knallade vi vidare till en lokal pub och softade lite till. Så jäkla skönt att bara snacka lite strunt över en öl efter jobbet med trevliga arbetskamrater. Funkar alltid =) Det var iallafall supertrevlig. Runt tolvsnåret blev det taxi hem i o m att nästa dag var det dags att jobba igen. Blev inte mycket sömn den natten ändå för jag o J låg och snackade om allt mellan himmel och jord. Sen på morgonen blev det tillslut lite fart på oss då bönorna samt jag en efter en skulle duscha, äta frukost och göra sig i ordning för en ny arbetsdag. Dagen för övrigt igår var småseg som bara den. Avslutades dock bra med film hemma hos J i lugn och ro.


Idag är det jobb igen, känner mig lagomt go i huvudet, thank god its friday!!!! Ikväll blir det antagligen fest hemma hos Stefan, vet inte så mycket mer vad som händer sen. Imorgon ska jag upp tidigt för att hälsa på mor och far. Även titta förbi i mosters butik för att kolla in alla nya Cultprodukter hon har köpt in =) Shoppingvarning!!!


Nej nu ska jag jobba lite till innan det blir dags för lunch.


Ha en fortsatt trevlig dag!!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0