Wohoo.....

(Skrivet 18.01)

Nu stänger jag ner sista programmet på datorn, nu är jag äntligen på väg hem, semester... Wohoo.... Tanken att jag inte behöver vakna till en väckarklocka på måndag känns helt ljuvligt. Man kan ligga och dra sig i sängen, gå ut och sätta sig för att äta frukost i lugn och ro. Förutsatt att vädret inte vill annat. Nej nu ska jag banne mig njuta och bara göra saker jag vill göra. Herregud, varför sitter jag här och skriver för? Hem hem hem och fira med flaskan som står och väntar på mig, men lugn, det blir bara ett glas eller två. Festa kan jag göra imorgon.

Kommer sakna er tjejer på jobbet, får hoppas bowlingen bli av till veckan. Vore så nice.
 
Kram till er mina sötnosar =)

Tataa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0