Sol vs Åska

Idag har det varit riktigt underligt väder. Ena stunden sken solen och i den andra kom det regnskurar samt åsksmällar. Inte mycket till väder för att vara ute i. Så dagen har jag spenderat med att pyssla lite hemma samt läst en bok. Tvätt och diskmaskinen har fått gjort sitt för dagen. Rensat lite saker ur garderoben som ska slängas. Har redan rensat tre fulla kassar med saker och jag är inte ens halvvägs än.... huga...

Det var i alla fall mysigt med åskan idag, så länge den inte ställer till något. Jag satt och myste i soffan under filten med en bok. Hade fönstret lite på glänt så jag kunde känna den friska doften från regnet. Härligt.....

För övrigt har jag färgat håret idag, samma färg som innan. Behövde ta utväxten, det var nödvänigt kan jag säga.


image65

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0