Sill o potatis

Jag drar mig för att gå och lägga mig, känns lite jobbigt att man måste börja jobba igen. Speciellt när M o S har semester nu så dem kommer jag inte träffa förens om några veckor. Jaja, sånt är livet.

Varit en bra dag idag, tog mig i kragen och åkte iväg och handlade lite. Blev lite matjessill, potatis och gräddfil till mat idag. Det blev inget över till lunchlåda, så jag får äta ute imorgon.... mumma =) Var jäkligt gott i alla fall med sill, var ett bra avslut på semestern.

Det blev även lite filmmys med tända doftljus och naturgodis, dock inget Sällskapsresan maraton. Orkade bara med den första. Ska ta de andra någon annan dag, har ju hela boxen.

Shit va skönt det var att få duscha hemma i  morse. I stugan vi bodde i hade de ett energispar munstycke. Tog typ 5-10 min att skölja ur schampot ur håret. Nu hemma gick det på noll och ingenting. Man känner sig även renare efter en "vanlig" dusch. Jag svär på att jag aldrig kommer skaffa ett energispar munstycke till mitt badkar. Never ever.... Trots det ekonomiska samt mer miljövänliga aspektet, det tar jag igen på annat =) Ähh... man behöver inte bry sig lika mycket när man bor i lägenhet. Det sved lite mer i plånboken när jag och exet hade eget hus. Då märktes det tydligare.

Nu har alla missarna äntligen visat sig, har gått och väntat på dem. Ska nog ta och krypa ner i soffan och mysa lite med dem. My sweet babys =)

Hare gott!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad bra att dom kommit hem allihop! Jag såg dom bara en och en hela tiden, och det var inte ofta... Var nästan lite orolig tillslut =)

2007-07-30 @ 10:56:55
URL: http://lillaviggo.blogg.se
Postat av: Marie

Mjo, jag med =) Skorpan är så social av sig så jag var rädd att han hade bytt familj =) Men han kom tillslut min lilla pudding =)

2007-07-30 @ 14:52:48
URL: http://tigerlilyhardbottle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0