Regn regn o åter regn

Vilket tråkigt väder vi fick på eftermiddagen idag då.... vi som hade tänkt grilla =( Dagen har varit trevlig i alla fall. Varit och hälsat på min moster och hennes man. Mamma och jag hade gjort en sallad vi tog med. Sen fikade vi efter maten och satt och myste. Herrarna gick iväg och sköt lite skytte. Det var meningen att vi skulle ha grillat sen men vädret var inte riktigt på vår sida så det får vi ta en annan gång istället.

Var skönt att komma ut till dem ialla fall, det var ett tag sedan. Fick lite idéer till vad jag kan göra med min lilla kolonilott. Tror jag ska skapa ett litet minilandskap faktiskt. Har en idé som jag sitter och filar på. Kan vara kul och ha något annorlunda i trädgården. Sen något som inte kräver så mycket rensningsarbete för min del. =P

Jag har tur som har både min moster som är florist och min mor som är en naturtalang när det gäller rabatt och landskapsplanering. Bra att ha dem som smakråd och hjälp i mitt dolande. Vi får se hur det blir.


Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0