Pokerkväll, besök och softning....

Har precis haft besök som farit hem. Min bror, hans fru och deras två sötnosar K o O. Avgudar de små liven de är så härliga. De kom lagom till lunch så jag bjöd idag återigen på kycklingsallad med bulgur. Det går snabbt och enkelt att slänga ihop. Efter maten tog vi kaffe med kladdkaka och lite gräddglass till. Smakade bra alltihop. O har precis börjat gå, men det är fortfarande lite osäkert. Nästa gång jag ser honom har han nog fått in snitsen. Så sött och se honom gå från en person till en annan, ibland stannar han upp och bli lite baktung så han nästan tappar balansen. Filmade lite med kameran som jag ska skicka till mor min sen så hon också får se hans framsteg. K var lika go som vanligt och tillslut innan de for satt vi i soffan alla tre och myste. Saknar dem redan.....

Just nu ligger jag själv i soffan, känner mig lite tung i huvudet efter gårdagen. Har inte ont eller så, bara lite tung. Kvällen igår var jättetrevlig. Vi spelade poker, drack och åt snacks. Pokern slutade med mig o M som satt kvar i slutet, jag förlorade dock. Även om jag var under alkoholpåverkat tillstånd tycke jag det gick bra. Fick så dåliga händer till en start bara. Men ju mer man drack desto mer la man in och tillslut all in. Undrar om man är lika tuff nykter.... näää! M var är en värdig vinnare dock som såg till att en hel del åkte ut. Var det lilla V i magen som kom med tips måntro?

Nej nu ska jag ligga i soffan och softa lite, kolla på film kanske och ta det lugnt, blev ju ingen sovmorgon i morse då jag var tvungen att städa efter morgondagen.

Just det fick känna igår när V sparkade i Ms mage, en riktigt liten spark rakt på handen. Var riktigt mysigt att få känna det. Har ju försökt att känna så många andra gånger när hon säger att han sätter igång men han har alltid slutat. Nu fick jag dock känna och det var mysigt..... tänka sig det är en bebis därinne.... =)


image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0