Lyckovecka

Haft en jättetrevlig dag, var ute på stan med M och åt lite indisk buffe samt strosade runt lite i butiker. Köpte inget till mig själv däremot handlade M lite till sig och lilla bebben.

Haft lite av en lyckodag idag =) Hittade en lottokupong jag trodde att jag slarvat bort med en vinst på 500kr ;) sen hittade jag även en trisslott och en tialott med vinst så det blir nog ett par nya lotter imorgon tror jag. Testa lyckan på nytt. Fast den stora vinsten ska jag nog lägga på annat =) Ska till Krististinehamn imorgon och träffa ett par kompisar. J har jag inte sett på toklänge så henne längtar jag verkligen efter. Vi tänkte ta en lunch efter att jag varit hos frissan så det blir nice. Hoppas vädret blir bra så att man kan ta en tur i skärgårn också, gud vad jag saknar den....

En annan rolig grej inträffade häromdagen som gjorde mig glad. Hittade min jeanskavaj när jag städade förrådet så den är numera nytvättad. Trodde att jag hade råkat slänga bort den vid flytten då jag har letat efter den i 1½ år så jag blev riktigt glad när jag hittade den. Min favvojacka ju =) 

Nej, nu tänkte jag titta lite på film, lånat Saw III av en kompis. Ska dra ner persiennerna och få det lite mörkare i lägenheten för bästa skräck känsla. Bunkra upp med popcorn och en filt, kanske tända några ljus. Ni lär väl få höra vad jag tycker om den =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0