Kycklingsallad.... mums

Då har sista gratulanten precis gått. Idag har familjen varit på besök och grattat mig, fick bra saker i present. Jag hade egentligen inte önskat mig något utan blir bara glad om någon dyker upp på en fika. Med nära och kära köper saker ändå. Jag vet ju med mig själv att jag också gör så  =)

Dagen har varit bra, lite stressig till en början att hinna med allt. Sen när familjen kom fick jag äntligen chansen att sitta ner och njuta av sällskapet.

Idag bjöd jag på en kycklingsallad, med bulgur, fetaost, soltorkade tomater, oliver, kikärtor och en massa grönsaker. Till detta serverade jag även vitlöksbröd och cider. Det smakade bra och gick åt som tur var. Sen blev det kaffe och jordgubbstårta som jag slängde ihop i all hast. Min tradition är att jag måste ha jordgubbstårta när jag fyller år. Så gott =)

Nu sitter jag och myser i soffan med kissen min och ett glas vin. Jag har tänt doftljus som jag fick av M igår i jättesöta ljushållare formade som löv. Passade perfekt in i mitt vardagsrum, hon vet vad jag gillar den tjejen och har god smak =) Nu är planerna att varva ner lite och mysa en stund innan det är dags att sussa. Imorgon börjar nedräkningen, 5 dagar kvar till semestern.. Jippi =)


 
                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0