Komamaraton

Hur kul är det att gå till jobbet och känna sig som ett vandrande lik.... Har sovit så dåligt i ett antal veckor nu så kroppen är verkligen helt slut. Funderar på att inleda min semester med ett komamaraton. Ligga och sova i typ 3dagar i sträck. Fast med min tur kommer jag vakna upp och vara lika trött i alla fall. Måste börja komma ut och röra på mig, det brukar alltid få en att bli lite piggare. Kan jag inte få tillbaka min mp3, måste ha musik i öronen. I försig funkar väl mobilen fram tills dess, måste bara hitta hörlurarna.


Just nu känner jag mig som om jag vore i komatillstånd, avskärmad. Vad gjorde jag nyss egentligen, va sa personen som pratade med mig nyss, varför sitter jag med sjuttielva program uppe på datorn och kommer inte ihåg vad jag skulle göra.....


Hmm.... precis haft frulle, jepp vet frulle vid lunchtid. Men så är det att gå sena passet. Morgonrasten har man vid 11.15, blir lite snevridet. Sen är det lunch 13.15. Idag blir det leftovers från igår. Laxen smakade alldeles utmärkt så det ska bli ett sant nöje att få äta det idag igen.


Suck.... ge mig styrka.... hehe.... flashback, säger inte Heman så i den gamla serien?



M over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0