Har tråkigt =(

Idag har jag det supertråkigt. Känner mig trött och seg. Längtar hem till sängen.... Försöker dock tänka positivt. I morgon är det onsdag, sen torsdag, fredag och äntligen helg. Visserligen ska jag jobba några timmar i helgen som kock på ett bröllop, men det är ju bara kul. Älskar och jobba på bröllop. Så det är det värt. Men när man sitter här och varje minut känns som en kvart. Det är inte kul.

Hur ska jag pigga upp mig själv?

Måste fundera ut något så jag har någonting att se fram emot. Vad är jag sugen på, lite shopping i helgen kanske? Ähh.... det är för långt dit. Kanske ska tappa upp en bad när jag kommer hem, tända lite doftljus, sätta på lite soft musik, bara glida ner och njuta. Har ju lite rött vin kvar i boxen från semestern som skulle passa fint till. Jepp, får nog bli det tror jag. Skönt med lite lugn och ro. Läste en artikel idag ifrån aftonbladet att man ska inte stressa upp sig direkt efter en semester utan man ska försöka behålla samma lugn lite längre genom tio enkla tips. Kanske funkar, man kanske ska testa.

Nej nu börjar jag bli hungrig, lite småont i huvudet. Åt en bagel i morse vid nio, sen en kiwi och ett äpple på rasten. Borde inte vara hungrig. Jaja, det är bara 45min kvar till lunch, får hålla ut. LÄngtar efter min goda matlåda =)

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0