Gårdagen som blev riktigt spännande =)

Jaha, dags att berätta om gårdagen då. Den blev absolut inte som jag hade tänkt mig. Den blev så grymt mycket bättre. Att man kan ha så gulliga vänner är helt otroligt.

Hade lite planer för gårdagen som först och främst innebar sovmorgon då jag fyllde år, det fick jag inte =) Klockan 8.15 på morgonen ringer min mobiltelefon och i andra änden hör jag min bästa vän sjunga ja må du leva.... Sen fick jag intstruktioner att jag var tvungen att göra mig i ordning för avfärd och vara klar till nio. Sen fick jag order om att ta med bekväma skor, pengar, mobil och kamera samt mata katterna..... Spännande =) När jag väl var färdig for vi iväg till okänd destination. Jag hade mina aningar men var inte helt säker.

Så fyra stycken var vi som for söderöver. Efter att ha åkte en bit stannade vi på en rastplats och åt frukost som M hade gjort. Satt fint i kistan. Enda nackdelen var att det regnade men vi hade tur. När vi väl kom ner till Göteborg som slutdestinationen var sken solen som bara den. Resan slutade vid Liseberg och där spenderade vi resten av dagen med femkamp, Spökhotellet Gaston, ett par karuseller samt olika spel i spelhuset och bland alla godishjul. Femkampen var jätterolig och det gick bättre för mig än vad jag trodde. Jag vann =) men det bästa var nog att jag och M slog killarna rättså rejält. Girlpower wohoo ;)

För övrig åt vi lite mat, tog någon öl innan det var dags för oss att fara hem vid halv nio snåret.

Att bli "kidnappad" och få göra en sådan här sak var tokkul. Det var faktiskt  bland en av mina roligaste födelsedagar hittils, i allafall en av de mest annorlunda. Och det kan jag tacka mina vänner för.

Tack för att ni är så gulliga, gigantisk kram till er allihopa.


image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0