Första arbetsdagen ef semester=avklarad

Då var första arbetsdagen avklarad då.... och det gick faktiskt relativt smärtfritt =) Första dagen blev lite slapp i och med att det fanns en hel del att ta igen, en massa mail och mycket information. Får sätta lite mer fart imorgon och köra på. Bra med en mjukstart.

Lite rörigt på min arbetsplats dock, gillar inte när folk inte städar efter sig. Visst jag är inte världens mest organiserade person, men jag vet ändå vart jag har allt. När någon annan sitter där och inte städar efter sig är inte alls lika kul. Så det var väl det första jag fick börja med i morse.

Nu är det dag att laga lite mat, är hungrig som bara den. Blev bara en kycklingsallad till lunch idag. Tror jag ska göra lite kycklingfile, med en ljummen bulgursallad full med varma grönsaker. Kanske en kantarellsås till det, har lite kantareller i frysen. Eller ska jag göra lite spicy chilicreme fraiche till? Beslutsångest =) Jag är verkligen inne i en bulgur period just nu, äter det ofta. Men det är gott med rätt tillbehör. Kul och få lite variation till potatis och pasta.

Nej, nu kurrar magen ordentligt. Dags att sätta igång!

Hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0