Dåså....

då har man sett Saw III då.... Vad kan man säga om den filmen? Jag tyckte inte den var otäck otäck, dock var den riktigt vidrig. Satt inte på knappnålar direkt däremot var väl vissa av inslagen mer eller mindre smaklösa. Vad är det som får en författare att komma på en så sjuk film? Vad får en person att komma på den ena sjuka terrorkammaren efter den andra med de mest sjuka sätt att plåga människor på? Har bara sett ettan o trean, hoppade över tvåan =) Så jag vet inte hur den är än. Däremot gillar jag plotten hur de väver ihop filmerna ändå på ett sådant sätt.

När jag såg ettan blev jag arg på mig själv att jag inte förutsåg att komplottmakaren själv låg där på golvet poserandes död. Jag brukar för det mesta ha löst sådana saker innan filmen kommit halvvägs. I ettan satt jag där fram till slutet helt ovetandes..... jaja så blir det ibland.

Nu har man sett den i alla fall....... Ska man ta en nattmacka kanske? Lite skinka på, dock inte lika stinkande skinka som på filmen, min är färskare =)

Good night!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0