Dagen som varit...

Haft en jättetrevlig dag fredagen den 13 till trots. Började med att åka till Kristinehamn i morse för en klipptid. Blev en rättså stor förändring ca 2dm hår försvann och numera tillhör jag "pagetrenden" som är just nu. Jag bara satte mig ner i stolen och sa "gör vad du vill". Blev nöjd med resultatet, dock lite ovant när jag är van vid längre. Men det är en längre sorts page.... hmm det lät konstigt =)

Vid tolv träffade jag J och vi gick iväg och tog en lunch på stan och strosade sedan runt i affärer. Träffade lite folk man känner som man inte sett sen man flyttade från stan. Träffade även M vilket var kul. Har inte sett honom på ett par månader så det var kul att se att allt var bra med honom. Efter lite mindre shopping (nyttosaker) for J och jag ut till skärgårn och köpte glass ute vid Picasso udden, hur mysigt som helst. Solen sken en hel del så jag har lyckats fått en jätteful bränna framme på bröstet, men ingen annanstans. Hade vringat idag så jag ser urlöjlig ut =) Vi drog sedan till gästhamnen och spelade ett parti minigolf på 18 hålsbanan. En gång i tiden var jag riktigt bra på det, men då spelade vi ju varje dag. Nu sög jag rejält och fick spö av J med 20 poäng. Även pensionärerna bakom oss slog mig med hästlängder. Men men de har ju inte så mycket annat och göra än att träna dagarna i ända. Hehe den ena gubben hade med sig både egen klubba samt egna bollar.... seriös kille =)

Tillslut efter total förnedring i minigolfen drog vid ut till skärgården igen och la oss och vilade lite på gräsmattan vid vattnet. Spanade in folk och snackade skit =) Det var jättekul att se J igen, jag har saknat henne mycket. Hoppas vi ses snart igen....

Efter dagen med J for jag till P och grattade honom. Hade köpt en skitsnygg tröja till honom, men jag har ju smak så kunde den va annat än snygg ;) Vi satt och snackade en stund sen drog vi ut till skärgårn igen och åt lite mat på nytt. Passade även på att träffa hans föräldrar för det var ett tag sedan. Kvällen var jättetrevlig och jag har skrattat så jag fick ont i magen. Dagen överlag har varit jättetrevlig. Insåg inte riktigt förens idag hur mycket jag har saknat skärgårn. Att bara åka ut och köpa en glass, eller sätta sig på en gräsplätt med en picnickkorg är ju hur mysigt som helst. Det får allt bli några fler turer dit i sommar, när vädret tillåter =)

Nej, har precis kommit hem och har mycket att göra i morgon så jag borde gå och lägga mig....

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0