Blommor och shopping

Äntligen hemma och får slå mig ner i soffan. Hade planerat dagen med att städa ur min garderob och förråd, men så blev det inte. Far min ringde tidigt i morse och sa att vi var tvungen att fixa min bil idag. Så nu har min lilla pärla fått nya bromsbelägg och bromsskivor fram. Jag blev lite pankare kan man säga. Dock inte lika pank som om jag hade lämnat in den till en verkstad.

Mamma och jag passade på att shoppa lite. Jag köpte en långärmad tröja samt två linnen till mig själv och en toksnygg tröja till P som fyllt år. Sen gick vi till min mosters butik och tog en fika. Där köpte jag en olivkvist till min vas i vardagsrummet samt ett jättesnyggt fat som jag ska ha lite sand och en blockljus på i samma rum. Jag älskar inredning så sjukt mycket att jag kan lägga ner hur mycket pengar som helst. Med mig hem fick jag även en jättestor blomsterbukett från min moster, hon är så snäll så snäll.



        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0