Alkohol är ej bra, sätter tankar i förlopp....

Känner mig lite sorgsen, jag kan inte säga varför. För det vill jag hålla för mig själv. Önskar dock ett denna känsla kunde försvinna snart. Gillar inte att ha den hos mig, tycker inte om att gå och tänka på det ofta. Varför kan bara inte livet vara enkelt för, som för vissa andra. Varför kan inte saker och ting falla på plats för mig? Förstå mig rätt, jag är nöjd med mitt liv och de saker jag har i mitt liv. Ändå är det något som saknas, något som fattas som orsakar en tomhet i mig. Vart kommer all denna osäkerhet ifrån? Hur har du fått mig att bli såhär?  Varför reagerar jag som jag gör. Nej får fan se till och skärpa mig. Finns bättre saker att lägga tid och energi på. Det är dock så jävla svårt att släppa tanken och gå vidare. För fan försvinn från mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0