4dagar kvar =)

En dag till att dra bort från kalendern. Nu är det inte långt kvar till semestern, längtar så =)

Dagen har varit bra, känt mig på gott humör. Var nere på stan på lunchen och letade efter en present till en vän som fyllt år, men hittade inget bra. Ska ge mig  ut imorgon igen, lovat hälsa på tis/ons kan vara kul att ha med något då.

Kvällen har varit trevlig, M o M kom på en fika. Hade en halv jordgubbstårta kvar i kylskåpet som gick åt. Det var bra det så jag inte smäller i mig den själv =) Går i planerna på att börja leva sundare. Eller ja, sundare mat kan jag nog inte äta som jag gör nu. Måste dock börja röra lite på mig. Bara jag får tillbaka mp3 spelaren så får det bli lite fart. Yeah right..... nämen skämt o sido. Måste börja få lite motion och någonstans måste man ju börja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0