3dagar kvar

Och så var ytterligare en arbetsdag avklarad. Nu är det inte långt kvar. Funderar på hur jag bäst ska fira starten på semestern. Lutar mot ett glas vin faktiskt. Men jag har ju ända tills på fredag på mig att bestämma mig.

Dagen har flutit på snabbt och hyfsat bra. Känner att jag inte riktigt kan koncentrera mig på jobbet. Sen blir det många frågor från sommarvikarierna så saker och ting blir lite rörigare. Jag behöver verkligen få semester och chansen att ladda batterierna lite så man kan komma tillbaka med lite mer energi. Shit det är inte klokt hur mycket jag längtar till semestern. Jag räknar ner hela tiden =)

Var ute en sväng på lunchen idag igen med meems, skönt att komma därifrån en sväng även om det bara är för 45 min.

Nu tänkte jag laga lite mat, är hungrig. Det lutar mot lax, färskpotatis, någon kall sås och grönsaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0