Trippen till Ullared!

Dåså var denna helg över igen och den har gått fruktansvärt snabbt. Igår for jag, Maria och Johanna till Ullared. Jag gick och la mig i tid som planerat, men att somna var lite värre. Somnade runt ett på natten sen ringde klockan (och Maria för den delen) vid klockan tre så hela två timmars sömn fick jag (suck) Resan var iallafall jättetrevlig även om jag var lite sliten. Det var första gången jag besökte Ge-kås och det märktes. Maria o Jovich har båda varit där förut och hann med att se lite mer än vad jag gjorde. Maria sa åt mig att vara "aggresiv" med min kundvagn om jag ville komma någonstans (haha) så tillslut tuffade jag till mig. Visade bara respekt gentemot barnen =) Fick tag på lite julklappar, kläder och nyttoprodukter. Hade säkert shoppat mer och jag inte varit så trött, tillslut när jag kom till teknikdelen fick jag nog. Det var enormt mycket folk där. Lite imponerad faktiskt av deras affärskoncept, den som startade stället lär nog skratta varenda dag han/hon ser dagsrapporten för alla sålda produkter. Det fanns iallafall mycket fler saker jag hade kunnat tänka mig köpa, men trots mitt shoppingberoende för heminrednings prylar klarade jag mig faktiskt väldigt bra. Hade bestämt mig innan att jag inte skulle få köpa några saker alls från den avdelningen trots att det fanns mycket fint. Jag har helt enkelt inte plats här hemma. Lite tur var väl det, för Maria köpte några av de sakerna jag velat ha =) Blev lite ljus inköpta iallafall ett par till mig själv och ett par jag ska ge bort. Sen köpte jag nya julstjärnor (då de andra ligger fööööör långt in i förådet=) sen tror jag faktiskt inte att det blev något mer därifrån. Riktigt stolt över mig själv!

Idag har jag sovit ut, sen åkte jag hem till mor och far för lite lunch och trevligt sällskap. Sen skjutsade jag syrran till bussen och for hem. Och här är jag nu. Nej nu ska jag pyssla lite, men ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Åå jag vill också till ullared igen :D

2007-12-10 @ 21:18:16
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0