Soft...

Precis avnjutit ett varmt härligt bad med tända ljus och ett glas vin. Skönt att få slappna av lite efter in stressig vecka. Känns fortfarande inte riktigt som helg än, men att inte ha några krav denna kväll är faktiskt riktigt skönt. Lite mystid med mig själv för en gångs skull, ett trevligt bad lite mat och nu mysa under filten till en film. Ska bli en tidig kväll för mig då jag, Maria och Johanna ska åka till Ullared klockan 04.00 imorgon (huga). Har faktiskt aldrig varit där så det ska bli riktigt kul att få se vad alla pratar om. Och förhoppninsvis även shoppa en del =)

Hmmm... man borde kanske spärra visakortet till en viss gräns.... får försöka låta det sunda förnuftet segra över min enorma shoppinglust =D

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0