Seg måndag...

Idag har jag inte fått mycket gjort alls. Seg dag på jobbet som tillslut äntligen tog slut. Var ute och åt lunch med N, riktigt skönt att han är tillbaka på jobbet igen. Undrar bara hur länge, får ett trevligt utbyte av att prata med honom. Mina tankar har gått till J idag som opererats. Hon ringde i eftermiddags, helt otroligt att hon orkade efter den operationen. Var skönt att höra att allt gått bra.

När jag väl kom hem tänkte jag pynta lite hemma med att plocka fram ljusstakar samt adventsstjärnor, men det kom lite andra saker emellan. Har ingen julstämning direkt heller. Vet inte riktigt vad som hänt med mig, brukade alltid gilla och julpynta. I år verkar jag dock ingen känsla för det alls. Det kanske kommer. Ska väl försöka leta fram grejerna nu iallafall och se om jag kan få upp något åtminstone. Är lite sugen på att köpa nya julstjärnor, kanske ska titta efter det till helgen då jag ska ner till Ullared för första gången någonsin. Lär väl bli lite shopping då, hoppas man hittar lite roliga saker. Jag får införa lite regler för mig själv iallafall innan avresa, måste begränsa så jag inte handlar för mycket inredningsprylar. Har verkligen inte plats, men det är ju så kul. Köper jah något nytt får
jag ta bort/slänga något hemma.

Igår var jag och besökte mina syskonbarn K o O. Vi blev bjudna på både lunch och fika. Riktigt mysigt att gosa med dem, de är så kramsjuka. Sen passade jag på och fotade en hel del, blev väl runt 120 bilder tagna. Fick även korten jag beställt från fotografen (min bror och hans fru fick barnen fotade hos en fotograf) så nu har jag proffsfoton på alla tre barnen så nu ska de in i ramen jag köpt. Blir perfekt på min köksväg. Se mina tre favoriter varje dag. Jag samlar energi från dem.... helt underbara ungar.

Nej, om  man skulle ta och få lite gjort kanske. Här blir inga barn gjorda!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0