Ons-Tors

Liten minirecap, kan inte sova.

I onsdags for jag i väg till sjukhuset för att träffa J. Var jätteskönt att se henne igen efter operationen. Satt och snackade strunt i ett par timmar vilket var skönt. Bra att bara kunna sitta och prata om allt och ingenting i lugn och ro trots stressade sjuksköterskor som springer fram och tillbaka. Hade köpt filmen Ice Age till henne istället för blommor då hon tydligen gör en grym version av figuren Cid (säger de som vet jag skrattar bara hysteriskt ändå varje gång) Hoppas hon får komma hem snart dock, aldrig kul att ligga på sjukhus. Det är något med lukten på sjukhus, speciell som sätter sig överallt. Usch...

Efter besöket for jag till syrran och hälsade på en sväng. Alltid trevligt som vanligt. Vi får ta en tur på stan snart igen syrran, käka lite lunch och bara strosa runt =)

Ikväll fick jag nöjet att ladda batterierna hemma hos Maria efter jobbet. Viggo är precis vad man behöver om det känns lite tungt ibland. Att få snoosa honom i nacken, se hans utveckling laddar mina batterier. Mys!!

Jag behöver solterapi, är så fruktansvärt trött jämt. Det är mörkt när jag åker till jobbet och det är mörkt när jag åker hem. Sedan sitter man inne hela dagarna och arbetar. Tur jag har lite kvällsaktiviteter som håller en igång, men tråkigt ändå att ständigt känna denna trötthetskänsla. Sömnproblemen underlättar inte direkt heller.

Nej, nu borde jag verkligen försöka sova. Ska ju upp och jobba om några timmar, kan ju vara bra om man klarar av den dagen utan att vara helt i koma. Tur jag har mina tjejer på jobbet som piggar upp mig. Att få en kram av Z funkar alltid, vad skulle jag göra utan dig.

Natti natti

Puss på de jag tycker om.... speciellt DIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0