Notera klockslaget....

... första gången någonsin som jag gått hem från jobbet pga sjukdom. Mår inte alls nice nu =(  just nu känner jag mig lite extra ömklig. Ska ta och äta lite sen gå och lägga mig och vila. Har varit och handlat lite mat, bytt om till myskläder och ja... inte hunnit så mycket mer. Känner mig öm i kroppen, ont i magen kom bara sådär. Får hoppas det är övergående. Har inte tid att vara sjuk, sen får jag lite dåligt samvete angående jobbet också. Men de skällde på mig för att jag var där så då var det lika bra att gå hem. De vet att jag aldrig är sjuk annars så de unnade mig att gå hem.... Lilla maniska jag dock som har svårt att släppa taget....

Nej mina vänner, mat och vila för min del.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0